fredag 19. juni 2009

What a feeling

Jeg vil hoppe, jeg vil danse, jeg vil løpe rundt og vise verden hvor glad jeg er akkurat nå. Jeg tar meg selv i å sitte å smile, et smil bredere enn noen gang. Det er rart hvor stor makt andre mennesker egentlig har over deg, hvordan de kan påvirke hvordan akkurat du er, hvilke følelser du føler. Tingene andre sier, som får deg til å smile, eller tingene andre gjør, som skaper sorg i deg. Man vet aldri hva som kommer, men akkurat nå, i skrivende stund, kan ikke livet bli mer herlig. Jeg vil stoppe tiden, fryse denne følelsen, pakke den ned og beholde den for alltid. Føle den for alltid! Akkurat hva jeg føler skal jeg ikke utdype noe særlig, ettersom følelsen egentlig er ubeskrivelig.

Jeg elsker mamma, jeg elsker pappa, jeg elsker Macarena, jeg elsker Benjamin&Nathalia, og det er enda fler jeg elsker, jeg kan ikke få sagt det nok. Hehe. jeg vil takke mine nærmeste for at de er dem de er, for at de er slike herlige mennesker som de er.

Nå må jeg nesten sove, ettersom jeg skal tidlig tidlig tidlig opp imorgen og sykle straka veien fra Eidsvoll til Oslo!
Ønsk meg lykke til, jeg kommer til å trenge det, til tross for at jeg nå føler at jeg kunne ha satt meg på sykkelen og syklet til månen. Woho. Sweet dreams:D

1 kommentar:

Kommenter!<3