onsdag 17. juni 2009

Byfest!

Idag begynner byfesten, og jeg må såklart ta meg en tur. Været er med oss; solen skinner og sommeren er her for fullt. Ahh, deilig! Byfestens første dag ser hvertfall ut til å bli vellykket, og jeg gleder meg til å komme dit, hvor jeg hvertfall skal møte Lena, Michael og kanskje Kim. (= Imorgen har jeg fri, noe som passer meg perfekt! hehe.

Idag klarte jeg selvfølgelig å forsove meg atter en gang, og Lena jenta mi ventet på meg på stasjon for å ta toget med meg uansett, så søt og snill som hun er! Klassen skulle nemlig til barnekunst museet idag... "jippi".... Men vi kom vi,bedre sent enn aldri. Jeg er sikker på at mange i klassen min kommer til å huske meg som "hun som forsov seg omtrent hver dag". Shit ass. Haha!

Imorgen kommer Aleksander Rybak til byfesten, og jeg (som veldig mange andre jeg vet om) boikotter hele greia. Ikke misforstå, jeg synes absolutt Aleksander Rybak er veldig flink og greier. Tingen er bare det at byfesten har i alle år vært gratis, og alle konsertene er gratis der i år også, BORTSETT fra Aleksander Rybak sin. Det vil koste 100 kr for å se han, noe jeg synes er skikkelig teit. Han har vært kjendis i et par mnder, vant mgp og nå er han plutselig SÅ stor at folk må betale på BYFESTEN, for å se han på torvet i Lillestrøm? Da kunne han heller ha holdt en konsert et annet sted, så hadde jeg gjerne betalt om jeg hadde hatt så inmari lyst til å høre han synge "fairytale"... Know what I mean?

Nå skal jeg stikke i dusjen. Ha en fin dag!


[Can't wait to get out]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3