onsdag 3. juni 2009

- Og jeg skal kikke æss!

Da var den store, men skumle, dagen her. Nå sitter jeg med litt smålige sommerfugler i magen merker jeg, og føler meg egentlig ganske... Uforberedt. Det er ingen god følelse, for det er virkelig nå det gjelder! Dette er ingen prøveeksamen som vi har hatt ørten ganger før, dette er virkelig EKSAMEN! Damn. Av en eller annen grunn er jeg litt stressa, føler på en måte at jeg tiden renner ut mellom fingra på meg. Men alikevel så åpner ikke helvete døren for meg før klokken 13.00. Er det noen som har svimt av på eksamen før?! For jeg blir ikke forundret om jeg gjør det.

Note to self:
Jeg skal gå inn der, med strak rygg og hevet hode, og jeg skal kikke æss!
Senor, get ready to be blown away.

I wish, I wish, I wiiiiiiish........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3