tirsdag 9. juni 2009

R.I.P, my dear nokia <3

FAEN! Jeg skrev nettopp et helt innlegg, men da jeg "publiserte" det oppdaget jeg at det mobilè bredbåndet mitt var klikka. Det ble derfor ikke lagret engang, og jeg må skrive alt på nytt! *arrrg*..

Hvorfor meg? Hvorfor er jeg meg egentlig? HVEM har bestemt at jeg skulle bli akkurat sånn her? Klønete, dumme, naive... Jeg gjentar: klønete; Christine.

Jeg klarer liksom alltid å fucke opp et eller annet. Tanken er god, men med mine handlinger følger det noen ganger med en aldri så liten katastrofe. Jeg føler meg litt som Dennis noen ganger! Damn, nå følte jeg at jeg endelig fant meg selv. (Dennis, altså han lille gutten fra barneTV og film, som alltid gjør ting med en god tanke bak, men som alltid klarer å gjøre noe feil slik at det hele ender opp i katastrofe?) Eller Emil fra Lønneberget kanskje... Det er meg, bare med en annen kropp og sjel. Jepp! Haha. Neida, det er heldigvis ikke slik hver dag. Men litt for ofte, etter min mening.

Et idiotisk medmenneske fortalte meg for litt siden at dersom mobilen min skulle finne på å klikke, så skal jeg bare kaste den hardt i bakken, så er den fin igjen. ja, det kan funke, men er det egentlig så lurt?
Jeg har opptil flere ganger etter erfaring fått bekreftet det motsatte, at det å hive mobilen hardt i bakken faktisk bare gjør vondt verre, men til tross for dette valgte jeg å gjøre det istad alikevel.
Mobilen min ble visst syk (som den har blitt flere ganger de siste dagene) og jeg burde vel egentlig ha tatt den med til mobil-doktoren. Men neida, ikke jeg, jeg tok saken i egne hender, og jeg er tydeligvis ikke noen god lege.
Resultatet ble bare en veldig, veldig, veldig fargerik skjerm. Fin og fargerik? JA, men ubrukelig.
Min stakkars, uskyldige nokia er nå blitt en grønnsak, og virker som den er jævla nær døden også. Baaahh. Det måtte jo skje?.. Jeg ble ikke overrasket over meg selv en gang:P

R.I.P mobilen min, som gikk bort så alt for, alt for ung.

Nattaaaa
Jah bless!

[ I am gonna miss you so much, I can't stand it... og jeg mener ikke mobilen min.]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3