torsdag 4. juni 2009

Waiting for tomorrow




Åjadda, dagen idag har vært laaang!



Begynner å kjenne forkjølelsen våkne til live i meg igjen, håper på å sove det av meg i natt. Nesa kan egentlig være så tett den bare vil, så lenge febern holder seg til helvete unna!



Imorgen har jeg fri fra skolen, men alikevel må jeg opp ganske tidlig. Skal møte Sondre halv ni, ettersom jeg og Lena skal være statister for han på hans eksamen:) Han var jo såååå snill og var statist for meg, så er en glede å gjengjelde tjenesten!:D Etter dette skal jeg og Lena dra hjem til henne, hvor jeg skal sveise på extensions på henne. Wee! Får nesten lyst på det selv igjen, men jeg holder meg til clips om jeg plutselig har lyst på lenger hår en dag. Etter dette skal jeg mest sannsynlig møte min kjære BF Kim, og vi skal kanskje vorse sammen før Alborosie konserten på Rockefeller! :D Jeg gleder meg som en unge, IM HIS BIGGEST FAN! En av dem, hvertfall.



Jeg skal ta massemasse bilder, og nyte hvert sekund. Det er ikke hver dag en så god reggaeartist kommer til Norge.

Weeee. Nattatatatatatataaaaaaaaaaaaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3