onsdag 3. juni 2009

Seeeven'th heaven :D

HEEEELL YEAH! Akkurat nå befinner jeg meg på en rosa sky i den syvende himmel! Jeg er sååå glad og har mest lyst til å danse naken på taket eller noe, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!
Skoleleie og IQ-bremsen CH har KIKKA ÆSS idag, jeg har bevist en gang for alle at til og med JEG kan, hvis jeg vil. Jeg fikk 6er på eksamen:D

Skulle gjerne dratt ut og feiret, men nå må jeg snart på jobb. Pga litt smålig eksmensangst har jeg ikke spist annet enn en yoghurt idag, så nå skal jeg kaste i meg noe velfortjent havregryn med banan, før jeg suser videre på den rosa skyen min til jobb. Tre-timers vakt, heldigvis, så skal jeg og Macarena videre til Lillestrøm for å hente konsertbillettene til fredag, og kanskje ta en kaffe med Ragnhild:D Celebraaaation!

Fredag blir konge, Alborosie kommer til Rockefeller!! I just can't wait!

Tuddeluuuuuuuuu

1 kommentar:

Kommenter!<3