lørdag 13. juni 2009

Saturday night

Tjohoi! Nå har visst noen dager flydd litt for fort forbi, gitt. Har ikke blogget på en stund, og du tar feil hvis du tror det er fordi jeg har brukt tiden til å lese til norsk muntlig eksamen, som jeg var så fuckings heldig å komme opp i. Jepp, jeg har fått æren av å være en av de seks personene på HELE skolen, som kom opp i norsk muntlig. Just my luck!

Det har ikke skjedd noe særlig i det siste egentlig, annet enn at muntlig prøveeksamen i samfunnsfag gikk straka veien reeeett i dass (som antatt). Jeg har aldri noensinne følt meg så dum som da jeg satt der, hahaha. Det er trist, men jeg fikk en følelse av at det ikke kunne ende bra allerede da jeg begynte å åpne kjeften, ettersom sensoren så på meg med et utrolig rart blikk jeg aldri har sett før.

Sensor: Jaaah... hva er globalisering, da?
Christine: Ehh.. Er ikke det liksom sånn ting som liksom er over hele jorda liksom?

Herregud. Grav et hull til meg da, jeg vil hoppe nedi!
Hm. Kanskje ikke så rart sensoren ga meg det blikket han gjorde.
Enda mindre rart er det at jeg endte opp med karakteren 3 minus. Bare det er jo et aldri så lite mirakel, spør du meg.
Snakket noen om å ta ting på sparket?

Grattis til Youness som fylte 20 år den 10.Juni, forresten. Stoooor gutt!:D


Nå skal jeg nyte resten av lørdagen, det som er igjen av den. Må bare samle meg litt først. Puh!
Er trøtt etter en lang dag på jobb, men det skal fikses på en-to-tre kopper kaffe:D Men først: middag. Hey taco!
Smask


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3