søndag 7. juni 2009

The night of my life


Christine og Maca: "Alborosie, WE LOOOVE YOOOOOU!"
Jeg har ikke ord: OH, MY GOD (!) FOR en kveld! I går var det Alborosie konsert, og jeg kosa meg som aldri før. Vi dro først på vors hos Vanessa, og det endte med at det bare ble meg og Maca som dro på konserten. Men det var like greit, tenkte vi, og vi hadde den beste kvelden sammen noensinne!

Det mest utrolige hendte! Jeg har sikkert nevnt hundretusen ganger før hvor stor fan jeg er av Alborosie. Gjett hva vi endte opp med i går? For å gjøre en lang versjon kort; Vi ble hentet med backstage av folka som spiller med Alborosie, for så senere å dra sammen med de til hotellet de bodde på. MED ALBOROSIE! HALLO?! Hva faen?
Han ene som spiller for Alborosie, var dritheit. Han til venstre, HOOOOF, my Jamaican dream! Han spurte om han kunne ta meg med hjem, tilbake til Jamaica. Jeg svarte: Yeeees, Pleeeease?!

F.v.: Meg, ALBOROSIE!, Macarena.
DET ER DET FETESTE (og mest utrolige) JEG NOENSINNE HAR OPPLEVD!
Hvem hadde trodd at jeg og Macarena skulle endte opp backstage og på nach med Alborosie og folka hans, på hotellet deres?!
Jeg har sitti i samme bil som Alborosie ass. Am I dreaming? Klyp meg i armen.
Dette har fortsatt ikke gått opp for meg. Jeg er fortsatt satt ut, i skrivde stund, over et døgn senere
Jah Jah Bless!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3