mandag 1. juni 2009

Hopp i havet

jajajaaaa, nok engang vært en strålende dag, med strålende sol!:D
Startet dagen med litt jobbing til eksamen, (understreker: LITT ) før jeg spiste frokosten min ute på verandaen i det deilige været. Før jeg gjorde dette var det en aldri så liten krig i huset mitt, jeg var rett og slett hysterisk i et kvarters tid, det var nemlig den største av de største vepsene jeg noen gang har sett INNE I HUSET MITT. Som om jeg ikke er redd nok for veps fra før av så skal det komme en som er minst fire cm lang og innvadere verandadøra mi?! Jeg ringte min kjære stebror for å høre hvor langt unna han var, men han kunne ikke hjelpe meg denne gangen. Dette må jeg klare selv! Dessverre.. Jeg kastet et par av de feiteste bladene jeg fant etter den, men merket at for hver gang jeg bommet ble den bare sintere og sintere. Så etter MYE om og men brukte jeg rett og slett en LANG kost for å vri om låsen, dytta opp dørhåndtaket og slippe det dumme ekle skumle store insektet ut.. PUH! Haha.. Etter dette tok jeg, Maca, Sondre og C.E. turen på Fryd, hvor vi koste oss i solen med god mat og drikke. Smakte forresten på blåskjell for første gang i mitt liv, og.. fysjameg. Det kan ikke forklares, det var ikke direkte vondt, men ikke godt heller.. if u know what I mean? Imorgen kommer vi i nettavisen, det kom nemlig en mann fra Romerikes blad og tok bilde av oss under vårt koselig opphold på Fryd, hvor vi satt ute i den varme solen. Blir spennende å se imorgen!:D

Senere dro vi på hvaltjern, hvor JEG (utrolig, men sant!) tok mitt første bad i år. jeg pleier vanligvis å bruke femti år på å komme meg ut i vannet, men idag greide jeg det! Ikke var jeg den som ble i vannet over lengst tid, men jeg fikk hvertfall dyppet meg litt. Fikk forresten akkurat vite av en kompis at han aldri bader der, fordi det var tarmbakterier i vannet før... FAEN. hvorfor får jeg aldri vite sånt på forhånd? Jeg merker blåskjellet jeg smakte på i stad bevege seg i magen i skrivende stund. ÆSJ!

Nå skal jeg sove, etter en laaaang dag i solen. Nighty! ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3