søndag 21. juni 2009

Redusert

OMG.
Startet dagen i går med å dra avgårde til Eidsvoll med pappa og Næss. Vi skulle sykle Eidsvoll-Oslo, altså 6 mil.


I fjor syklet jeg med en annen venninne, og vi syklet på 4 timer og 10 minutter. Et år og et halvt års trening senere, satt vi oss målet å sykle på 3 timer, og ikke bare nådde vi målet vårt, vi knuste det. Vi syklet på utrolige 2 timer og 22 minutter:D Storfornøyde satte vi nesa hjemover, hvert til vårt. Mine gode venner Lena, Michael, Sondre og Kim kom til meg, og vi grillet og drakk og kosa oss!

I går var siste dagen på byfesten, så etter et realt vors dro vi videre dit. Der var det massemasse mennesker, og jeg havnet senere i ølteltet med mange venner og bekjente. En kjempe bra og vill kveld, og det ble kanskje litt for vilt ettersom jeg ikke var i seng før nesten 12 timer etter jeg begynte å drikke, noe jeg virkelig kjenner i dag. klarte ikke stå opp av senga før nærmere kl. 17.00, så man kan si jeg er rimelig redusert. Nå blir det ikke noe mer party for meg før på lørdagen igjen, da jeg skal på avskjedsfest for min kjære Camilla, som snart flytter til Trondheim. Gonna miss you!

Nå skal jeg sette meg ut i solen med en god bok, og bare nyte stillheten helt til min kjære Maca er ferdig på jobb. :) Gleder meg til å se henne!


Det er godt søndag er ukens "hviledag" !
Ha en strålende Søndag. Bless

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3