tirsdag 16. juni 2009

Deadline


Alright. Nå er vi altså snaaaart halvveis i den siste uken, før skolen tar slutt og alle tar ferie. Er litt uvirkelig, synes tiden har flydd så altfor fort! Er veldig glad for at det er slutt på alt som heter skolearbeid og eksamner for denne gang, men på en annen side er det utrolig leit at jeg ikke kommer til å se folk i klassen min omtrent hver dag lenger. Det er trist! Hvor har året egentlig blitt av?

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra Lillestrøm hvor firkløvern har vært på pikene en tur, og det var koselig som alltid. Møtte nok en gang et par ineressante mennesker, hahah.
I Lillestrøm farter det masse opptatte mennesker rundt for å få alt klart til byfesten som begynner imorgen, karuseller og scener skal settes opp, og i oss alle ligger det et håp om at været vil være på vår side uner årets byfest. For en "by" vi har her. Hva er det som ikke kan skje på Lillestrøm torv, liksom? hoho...



Igår var jeg ute å sykla en helvettes lang og hard treningstur, noe jeg virkelig merker i kroppsdeler både her og der. Offff. Nå er det ikke lenge igjen til Eidsvoll-Oslo!


Jeg er trøtt merker jeg, men det skal jeg fikse med et par kopper kaffe før jeg må til bussen. Det var helt utrolig deilig å hvile ræva på den stolen her nå, og tanken på at jeg ikke kan sitte her lenger irriterer meg litt. Vil gå og legge meg og sove litt, men den gang ei. Jeg har nå 10 min på å freshe opp trynet mitt litt, vil ikke risikere at kundene mister matlysten når de kommer. Hahah. Det ville vært dårlig PR!

Nå må jeg løpe, skal på jobb om ikke så lenge nemlig. Ha en strååålende tirsdag!
Ciao

[Bel-Mondo - The club is mine]

1 kommentar:

Kommenter!<3