fredag 19. juni 2009

Oompa

Da var endelig dagen her. Dagen med blandede følelser, men samtidig en så enorm følelse av frihet! Siste skoledag. Nå er det jaggu sommerferie, noe som egentlig ikke er gått helt opp for meg enda, men fyfaen så deilig! Hele to år på videregende skole er gått, jeg synes neimen ikke det er lenge siden jeg satt forventningsfull hjemme bare et par dager før jeg begynte på ungdomsskolen.

Jeg starter rett og slett sommerferien med å dra på jobb idag, skal jobbe hele kvelden så får ikke med meg byfesten i kveld. I går derimot, kosa jeg meg med C.E, Maca, Camilla, Babak, Youness og Jørn en god stund. Det ble veldig veldig sent, og at jeg kom meg opp idag tidlig er et under i seg selv.

Da Camilla, Maca og jeg skulle rusle bort til parkeringshuset hvor bilen stod parkert, fikk vi oss en liten overraskelse. Klokken nærmet seg 01.00. Porten var igjen, lyset var skrudd av og vi ble møtt av et skilt som fortalte oss at parkeringshuset stenger kl. 24.00, og at uthenting av biler etter dette vil koste 750 kr. Må innrømmes at vi følte oss litt hjelpeløse et lite øyeblikk, for der inne var bilen, og ute stod vi! Tanken på at jeg nå kom til å bli nødt til å gå hjem og sikkert ikke kom til være hjemme før nærmere 3 i natt slo meg, men heldigvis kom en reddende engel og kjørte oss trygt hjem. Takk, Jørn;D Hva skulle vi gjort uten deg?
Camilla hadde heldigvis betalt for parkering til idag, så hun får hentet bilen idag uten problem. Snakker om flaks. Shiiiiiit..Hahah!

Menmen, ting får ikke blitt såå mye bedre nå, ENDELIG er det sommerferieeee:D

Den skal nytes til siste stund er omme, og denne sommeren skal bli uforglemmelig. Det skal vi sørge for!



Summer Oh'Nine, Here I come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3