tirsdag 2. juni 2009

My ass hurts

Faderrullan, nå har jeg virkelig vondt i rompa. Haha, hvis du spør hvorfor, så svarer jeg enkelt og greit at man er ikke fysisk skapt for å sitte på en kontorstol foran en PC i så mange timer som jeg har gjort idag. Hvertfall ikke rumpa mi. Alt takket være tverrfaglig barne- og ungdomsarbeidereksamen, som finner sted imorgen klokken 13.00.

Endelig, jeg skal få låne Twilight boken av Macarena! Har hatt lyst til å lese den så lenge, og først istad fant jeg ut at min bedre halvdel har den hjemme i bokhylla si. (Eller hvor den nå er, vet ikke om hun egentlig har noen bokhylle.) Har hørt at bøkene er enda bedre enn filmen, og jeg elsker filmen, så da slår den nok an. Noen som har lest den?

Nå skal jeg gjøre meg ferdig med eksamensforberedelsene, så jeg kan sove godt i natt. Før jeg finner puta, skal jeg ta meg en velfortjent, laaang og deilig dusj.

PS: Wish me luck!
Ciao for so long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3