tirsdag 9. juni 2009

Pikene <3


Idag stod jeg tidlig opp før jeg og mamma dro i banken, for nå er det straks tid for å betale sydenreiseeee:D
Etter dette møtte jeg C.E og Camilla på pikene på torvet, hvor vi spise frokost i den deilige solen. Jentesnakk over Kyllingwrap med aioli og pesto, naaaaam. ^^ kjempe kos, som alltid.

Camilla har nå dratt til Trondheim, og hun blir borte i hele tre dager. Savner deg allerede!
Heldigvis er det ikke lenge til hun kommer vel hjem til firkløveren sin igjen. Som du sikkert har forstått så består firkløveren av Camilla, C.E, Macarena og meg. (: The Fantastic Four!

C.E og jeg dro hjem til meg hvor jeg har hjulpet henne litt i gang med eksamensoppgaven sin, og det må innrømmes at det er mye morsommere å gjøre andres skolearbeid enn sitt eget!

Snart bærer det avgårde til pikene igjen, hvor jeg skal møte Ragnhild! Blir sikkert kjempe koselig, og jeg gleder meg til en (eller kanskje tre) kaffe mocca:D




1 kommentar:

Kommenter!<3