søndag 14. juni 2009

Good night sleep

Aah. Idag dro jeg ut for å møte min kjære, kjære Næss. Vi har gått en laaang tur, sitti på en brygge og bare nytet den fine sommerkvelden som den var. Har alltid så mye å snakke om, Næss og jeg! Hun er den venninna jeg har hatt lengst, vi har vært bestevenninner i omtrent 12 år- og det er LENGE. Noe mange sier og mener er at det er ingen vennskap uten krangel. Jeg og Næss er levende bevis på at det motsatte er mulig, vi har nemlig ikke kranglet en eneste gang iløpet av vårt tolv år lange vennskap. Og det er helt sant, tro det eller ei.
Det kan til og med til tider gå et par mnder mellom hver gang vi møtes, men når vi møtes er alt som vanlig.
Skravla går, og det er så kos! Er det noen som alltid har vært der, og som jeg vet alltid vil være der,så er det Næss.
Og jeg er alltid der for henne.

Imorgen er det rett på jobb klokken 11,
og etter jobb må jeg nesten ta meg selv i nakken og få lest litt til norsk muntlig eksamen på mandag.
Lite fristende, er så klar for ferie nå føler jeg. Nå gjelder det bare å skvise seg igjennom den siste uken med skole, så er det ferie før vi vet ordet av det!

I skrivende stund ligger jeg i sengen og holder på å sovne. Har nyskiftet laken og dynetrekk, nyvasket og nylig ryddet rom!:D Elsker virkelig å legge meg i senga med nytt sengetøy, sover så betydelig mye bedre da. Dere kjenner den følelsen? Nå skal jeg sove, for nå er jeg sååååååååååååååååååååååååååååå trøtt!
Natta!:D

[Pitbull - I know you want me]

1 kommentar:

  1. Christine :D
    Hahah, det er seriøst kjedelig og lese til denna eksamen, lykke til ! håper det går bra :D Føler vi er like uheldige med denna begge to! blææ.. Digger bloggen din altså! Alltid like morsomt og lese ^^ You go girl :*

    SvarSlett

Kommenter!<3