fredag 15. mai 2009

Weekend <3


Nå sitter jeg her da, mett og jævlig. Off. Men èn ting gjør meg utrolig glad inni meg. Det er at det er helg! Og for meg er det ikke skole før på onsdag. Og etter den onsdagen, så er det faenmeg helg for meg igjen! Ahh, livet er herlig.

Igår tok jeg løpetesten (1900 metern) på nytt igjen. Ja, utrolig nok: frivillig. Men greia var den at sist chilla jeg heele veien, og angret som bare dèt etterpå. Jeg angret på at jeg ikke satset ALT, og kunne nådd en bedre karakter. Sist løp jeg på ca 11 min og 20 sek. Vet da faen hvilken karakter jeg egentlig fikk, vet bare det at for å få 6ern, så måtte du løpe på 9 min blank.
Så som sagt da, så tok jeg den på nytt i går. Gjett hva jeg løp på?
Ni minutter og fjorten sekunder. FJORTEN sekunder altså. FJORTEN SEKUNDER unna seksern! Det irriterer meg en smule, men på en annen side, så er jeg veldig fornøyd:D

Etter dette bærte det avgårde til byen hvor jeg dro på jobb, for så å møte min bedre halvdel. Vi tittet litt rundt, og Maca endte opp med en ny caps, og jeg med to par nye solbriller.^^(får aldri nok)
Vi stakk på en chineese-takeaway sjappe ved nationaltheateret, (ANBEFALES, dritBILLIG & superGODT!) kjøpte med oss noe digg og satt oss i sola i en park ved aker brygge. Så var det bare å løpe for å rekke dancehall-treninga, før vi avsluttet dagen med en kaffe mocca på Onkel Donald's utekafè. DIGG!:D
Nå skal jeg lette på ræva og gå for å ta litt sol, før jeg kanskje skal møte Kim en tur senere. Etter det får vi se hvor livet fører meg!:D Under er flere bilder fra forrige fredag. Tjoho ;*
Adios Amigos.




















[Chris Brown - Takes time to love]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3