søndag 10. mai 2009

Stronger ♥

Akkurat nå er jeg i grenseland. På grensen mellom helt okey, og lykkelig. Jeg har det veldig bra, og er fornøyd. Så klart er det visse ting som er tyngre å bære enn andre, men slik har vel alle det til tider. Det er greit. Akkurat nå vet jeg akkurat hva jeg føler, og akkurat hva jeg vil. Det er noe nytt. Det eneste jeg ikke vet er helt hvor jeg skal gjøre av disse følelsene, og hva jeg skal gjøre med dem. Bare la det ligge, skyve det til side, eller gjøre noe med det? I don't know. Det får tiden vise. Jeg overgir det til skjebnen, legger det i skjebnens hender. Lar det føre meg akkurat dit det går, og tar det som det kommer. Lever sekund for sekund, minutt for minutt og dag for dag. Er ikke feil det?=D

Idag har jeg jobbet i mange timer, så tok jeg turen ned til C.E, for så å dra til lillestrøm og spise litt med henne og Babak. Såå koselig, som alltid:D ♥

Akkurat nå er livet mitt fylt med mennesker som betyr masse for meg, og jeg vet hvem som er mine aller beste, EKTE venner. Uten dere, ville det ikke vært noe meg! I will never fail you ♥ Takk for alt!

Nå er'eee natta:D ♥ good night, sleep tight. All night long;P
Bless. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3