onsdag 20. mai 2009

Busy

Christine har vært flink og gjorde det hun skulle på skolen idag, og hun ble tidlig ferdig. Derfor har jeg nå et par timer til overs, som jeg skal bruke på å spise, slappe av, og kanskje sove litt(?) før jeg setter nesa mot bussholdeplassen for å dra på jobb. Når jeg tenker etter er det så mye jeg egentlig burde ha fått ordnet, men jeg har så vanligvis så stram timeplan at jeg ikke får tid til alt! Og de pusterommene jeg får, må jeg bruke til å ta det litt med ro, så jeg blir frisk igjen så fort som mulig(: Jeg skulle ha vært på apoteket å kjøpt allergipiller, jeg skulle ha vært ute og funnet ny bikini til sommeren, (for min nåværende har bokstavelig talt råtnet) jeg MÅ dra å ordne passet mitt snart, ettersom det gikk ut for et par år siden (!), jeg må få ringt og fikset lokale til bursdagsfesten jeg, Macarena og Lena skal ha i sommer, OG sist men IKKE MINST, jeg MÅ få ryddet rommet. Burde ha vært ute og trent litt også. Bah... Alt til sin tid!

Håper alle nyter denne vakre dagen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3