lørdag 30. mai 2009

4kløver




Hola amigos.
Jeg har det heeeelt topp nå!
Sola har skint idag, akkurat som humøret mitt. Dagen idag startet med å dra på skolen og få utdelt eksamensoppgaven og jobbe litt med det, for så å dra å kjøpe kjolen jeg fant i går kveld, som jeg ikke rakk å prøve eller kjøpe før senteret stengte. Jeg forelsket meg heeelt i den, og det var den siste de hadde igjen.. Så jeg holdt den av til idag, og heldigvis (!) passet den perfekt!
Men, det stoppet ikke der denne gangen heller. Kjente virkelig at det svei litt i lommen, nå som jeg både har fått lønning og feriepenger på kontoen! Spend, spend, spend... Men, på en annen side, så kjøpte jeg bare ting jeg faktisk trenger. Endte altså opp med en ny kjole, to tube-topp/kjoler, og et par nye sko. (Big smile) Ikke dårlig altså. Nå mangler jeg bare ny bikini og ny boks med betakaroten, så er det meste i boks for denne gang. Hihi. betakaroten funker forresten veldig bra, og jeg anbefaler det absolutt på det sterkeste!

Etter dette rakk jeg en kjapp tur hjemom før jeg måtte slepe rompa mi på jobb. Jobbet tre-timers vakt med Maca idag, deilig. Vi chilla en god stund i sola, før vi dro hjem til meg og slappet av leeeenge i senga, med musikk og lættis. Deiliiiig!:D Camilla og C.E kom og hentet oss, så bar det ut for å cruise litt!
Firkløvern på eventyr, som vi kaller det^^. Toppet turen med take-away kaffe fra safsaf. Vi krasja på en benk på torvet, hvor vi møtte interessante mennesker.. Mer skal jeg ikke si.

Om en uke skal jeg nok en gang på reggae konsert, HÅPER JEG. Satser på at det går i orden, det er selveste ALBOROSIE som kommer til Oslo! Jeg dæva da jeg fikk vite det, han er en av de største, i mine øyne. Jeg er helt i hundre, klarer ikke vente!:D Aaaaaaaaah.

Men nå er det rett i køya for min del, imorgen skal vi nemlig tidlig ut. Har tatt meg fri denne helga, så det passer meg ypperlig at det er meldt tropevarme helgen over! Klokken 11.00 blir jeg hentet, så skal vi ut og finne oss en gressplen hvor vi skal kose oss med jorbær, musikk og sol. Skal bli digg!
Sola gjør at jeg føler meg så levende, solen gir meg motivasjon, pågangsmot og livsglede. Jeg stråler som aldri før!

Det eneste som mangler nå, er deg..... < ' 3
[Cocoa Tea - Rastaman]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3