søndag 24. mai 2009

Smart


Åjadda! Idag har det vært flydag på Kjeller, noe som medfører fullt hus og rush som faen på McDonald's. Det har vært trangt, stress og veldig veldig varmt, men ellers var det en veldig fin dag på jobb, ettersom så mange jobbet sammen idag. Koselig!:)

Jeg leste tilfeldigvis nettopp noe jeg mener å være en av verdens smarteste setninger, og den lyder som følger: Gutter er som utedasser. Enten opptatte, eller fulle av dritt.
Jeg kunne ikke blitt mer enig!

En viss person sendte meg nettopp en link til en sang på youtube, og den sangen sier alt ass. Den er så utrolig fin! Hadde heelt glemt den sangen, hehe, og gruppen som har den for den saks skyld. Jeg vedder på at hele verden har hatt denne sangen på hjernen fra en tid til annen, men jeg elsker den!



// There's no use looking back or wondering
How it could be now or might have been
All this I know
but I can't find the ways to let you go.


Never had a dream come true
till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby

I never found the words to say
you're the one I think about each day
And I know no mather where life takes me to
A part of me wll always be with you....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3