onsdag 27. mai 2009

It's easy to fake a smile


I går la jeg meg UTROLIG NOK kvart over ti, og innen klokken var halv elleve var jeg i drømmeland:) Det er neimen ikke dårlig, og jeg merker at jeg har vært i langt bedre humør og hatt masse energi idag. Så idag har jeg både vært på skolen, tatt meg en real sykkeltrening, og til og med rukket et par kaffe på Pikene På Torvet med gode venner!:D
Jeg kom også tidsnok på skolen idag, så null fravær denne dagen! Det er virkelig bemerkningsverdig. Haha.

Paintballen på Mandag med jobben var heelt rå, det var dritfett! Vondt gjorde det, men faaan noe så utrolig adrenalinkicka tror jeg ikke jeg har gjort på langlang tid. Burde absolutt oppleves!
Nå skal jeg legge meg!!!!

[It's so damn easy to fake a smile. I don't know if I should smile because we're friends, or if I should cry, because that's all we'll ever be?]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3