tirsdag 19. mai 2009

Rainy day

Idag har været vært grått og trist, i likhet med humøret mitt mesteparten av dagen. Som tidligere nevnt har ikke formen vært helt på topp, og heller ikke humøret. Jeg vet ikke hva som var greia, men det var bare ikke min dag idag. Nå derimot, føler jeg meg mye bedre.

Jeg kom meg ut og fikk tatt litt sol med noen venninner, jeg rakk til og med en kjapp kaffe mocca. For første gangen på lenge droppet jeg kremen idag;P haha. Ikke at det har noe med saken å gjøre, heh.. Etter dette dro vi hjem til Maca hvor vi chillan max og farget håret til C.E.
Koselig kveld, og i skrivende stund har jeg det helt bra igjen! Jeg kjøpte meg C-vitaminer istad, så nå har jeg nok tatt en slags overdose. Det skal visst hjelpe mot forkjølelsen, det.


Mamma kjøpte mobilt bredbånd til meg idag, så endelig (!) har jeg internett på pcen min igjen. Nå har jeg ingen unnskyldninger til å ikke blogge, lenger! Og nå får jeg lagt ut bilder fra min egen pc igjen, også, hehe:D

Over ser dere en kjole jeg kjøpte for en stund tilbake. Gleder meg til sommeren og til Tyrkia, gleder meg til å bruke den:D I loooove it!
Nå skal jeg sove, må tidlig opp imorgen og jobbe med en oppgave.

Loooove
[Darius & Finlay - do it all night (Michael Mind radio edit) ]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3