søndag 24. mai 2009

Frivillig

Jeg har alltid følt at det er et eller annet jeg skal gjøre i livet, noe jeg må utrette. For andre mennesker. Jeg har... kall det et slags kall, jeg har bare ikke helt visst hva det er. Jeg trodde det var at jeg ville blir barnevernspedagog, men jeg har litt tvilende tanker på om det er det jeg skal bli alikevel. Noe jeg hvertfall VET at jeg skal, er at jeg skal til Sør-afrika og jobbe som frivillig. dette har jeg planer om å gjøre høsten 2010, altså om et år fra høsten av. Jeg skal, og jeg vil. Det har alltid ligget i bakhodet mitt, at jeg har villet gjøre dette. Nå har jeg så og si bestemt meg, men jeg må bare finne det rette tilbudet. Håper virkelig virkelig virkelig denne drømmen går i oppfyllelse!

Natta!

1 kommentar:

  1. Sv:Åh, så deilig!Det blir vel koselig :D Tusen takk for det :D I lige måde!

    SvarSlett

Kommenter!<3