søndag 17. mai 2009

17.Maiiiii, here I come:D


Hellyeah. Så var nok en lørdag med massemasse jobbing forbi, jobbet fra 14-22.30 idag. Puh! Men penger blir det, og som flere ganger tidligere nevnt; det er noe jeg, som de fleste andre, trenger! hehe.


Når jeg står opp i morgen er det 17.Mai. Hurra for Norge! Har alltid synes 17.Mai er en veldig fin dag, med mye fart og gøy, og ikke minst stress. Men det stresset er et annen slags stress, fordi det er faktisk et slags morostress:D Hoho. Heldige meg jobber fra 16-19, men alikevel får jeg med meg det som er viktigst for meg på 17.Mai, nemlig russetoget og tivoli på kvelden, noe som tilsvarer en festfylt kveld med masse gode venner! Heldigvis har jeg (og mange av mine venner) fri på mandag, så her blir det ekte feirings;D

Nå må jeg nesten se å finne ut hva jeg skal ha på meg, som vanlig i siste liten. haha. Håper hele Norge sover godt og våkner uthvilte til imorgen, for å virkelig feire Norge!:D

Shallabaiiiis <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3