mandag 18. mai 2009

ille tett i nesa

Hei og hopp! Du skulle bare visst, hvor sylta jeg er nå. Igår kveld, forsvant stemmen min mer og mer etter hver karusell jeg tok. Ikke bare fordi jeg hyler som en gris i karuseller, men også fordi jeg er grenseløst forkjølet i disse dager. Akkurat nå er nesa mi så tett at jeg ikke klarer å puste hverken ut eller inn, noe som er veldig slitsomt når jeg skal spise et eller annet. Da er det lett å puste inn litt andre ting en luft også. Off. Haha.

Hadde en ganske bra 17.Mai, var sååååå moro å ta karuseller igjen!! Jeg elsker karuseller, helst sånne som går fortfortfort og høyt oppe i lufta, uansett hvor redd jeg egentlig er for å falle ut. Det er ille hvor bekymret jeg egentlig er for at noe skal skje. Men det er så gøy, at jeg bare må:D Og hittil har det ikke skjedd meg, og heller ikke noen jeg kjenner noe. Takk Gud for det. Er det en karusell jeg aldri har hatt og aldri kommer til å ta, så er det Japp spaceshot. Ikke spør meg hvorfor, det er ikke fordi den går for fort eller for høyt, tror det bare er det at den PLUTSELIG skyter deg opp i været. Det er en sånn skvette-karusell, og jeg hater å skvette. Jeg er redd jeg kommer til å dø av hjerteinfarkt eller noe om jeg tar den. Så, NO THANK YOU!

Ha en fin 18.Mai videre, stakkars meg skal både jobbe med en innleveringsoppgave OG ut og trene på sykkelen idag. Jævlig digg at det regner ute da, må jeg si. Mhm. Naaat=P

Heeidå:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3