onsdag 13. mai 2009

Crazy loop

jeg har fått dilla på det jeg tror er verdens verste homsesang, haha. Hvertfall en av de verste. Men det er noe med den sangen som gjør meg så glad, tror det må være rytmen. Hahaha. Den er genial, spør du meg. Ikke min stil engang, men nå har jeg altså fått dilla på denne sangen. Don't even ask me why.

Idag har jeg vært på utplassering, og jeg trives ganske greit i den barnehagen jeg er i praksis i nå. Blir så glad i unga, og gruer meg på en måte til fredag (som er siste dagen min der) men samtidig klarer jeg ikke vente. Er så klar for ferie nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

På Søndag er det altså 17.Mai, og gjett hvem som har vært så griseheldig å havne på vaktlisten denne dagen?
Mhm, du gjettet riktig. Det er meg det.
16.00-21.00.
Heldigvis skal min kjære, kjære fetter Lasse, jobbe de to siste timene for meg, så heldige meg får stikke klokken sju. Jeg får uansett med meg russetoget før jobb, og all moroa på kvelden etter jobben. Det kan beskrives som flaks i uflaks. So it's cool. :)
Sov godt, verden.
Nattakøøøss

[Dan Balan - Crazy loop]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3