onsdag 20. mai 2009

Tiden flyr, når man har nok å gjøre.

God damn, som jeg er drittlei av rennende nese, hes stemme og sår hals. Ikke nok med det, idag har jeg vært veldig kvalm også.
Ops, haha. Nå hørtes jeg ut som en sutrende, bortskjemt drittunge som ikke fikk alt hun pekte på. Men å ha en smule selvmedlidenhet når man er syk er vel lov en gang blant, eller hva?
Jeg takker hvertfall gudene for at det ikke er svineinfluensa jeg har fått. DA kunne jeg virkelig hatt all grunn til å klage. Bank i bordet.

Jeg har spradet rundt i trusa og morgenkåpen min i heeele dag. Eller, spradet og spradet, jeg har vel egentlig ikke gått så langt. Jeg har vært hjemme. Enten om det har vært på sofaen eller i sengen, så har jeg slappet av. Sykebesøk fikk jeg også, heldig som jeg er.
C.E kom til meg, og jeg ringte mamma for å få henne til å leie med en film hjem til oss. Jeg er jo tross alt syk, så å lette på enden for å gå 7 min ned i gaten er ikke snakk om. Dessuten regnet det? Neida, men så søt som mamma er så gjorde hun det. Valget falt på Twilight. Ah. Det er noe med den filmen som opptar meg. Mystikken, kanskje? For å ikke snakke om romantikken da. Jeg er egentlig ikke så fan av klissklass-romantiske-klisjè filmer, men denne her treffer meg virkelig i hjertet.
Jeg kunne sikkert skrevet om det der i timesvis, men det skal jeg så absolutt ikke gjøre.

Macarena (som tok piercing i tungen idag, bedre sent enn aldri, så gratulerer!) kom til meg etter hun hadde vært på jobb, og det er alltid like deilig å se henne. Merket at jeg hadde manglet min daglige dose Maca, helt til hun kom. Te Quiero!


Etter dette kjørte mamma meg til pappa, jeg skal nemlig være her et par dager. Jeg rakk å øvelseskjøre litt og dermed skremme vettet av mamma på veien også, selvom det ikke ble så lenge. Haha. Stakkars.
[Jeg drømmer om, lengter etter sommeren! Heldigvis er den ikke langt unna, nå er den rett rundt hjørnet.]

Jeg er nødt til å bli frisk til imorgen, imorgen er det først skole, så skal det nemlig være en barnebursdagsfeiring på McDonald's. Denne bursdagen skal jeg delvis ha ansvar for, så wish me luck. Det blir første gangen jeg opplever noe sånt, hvertfall.
Etter dette kommer Babak og henter meg, før Babak, Macarena og jeg skal på kino og se filmen "engler og demoner". Skal visst være oppfølgeren til Da Vinci koden, (en film jeg aldri har fått meg til å sett) så det skal bli spennende saker. Så får vi sjå om det ikke blir å ta seg en aldri så liten matbit, før vi tar turen hjem igjen. Hvis det blir tid, har hørt at filmen er rimelig lang.
Jeg har en lang dag foran meg imorgen også, så nå skal jeg la hodet finne puta.
Please, la meg bli frisk til imorgen? Har ikke tid til sånt, jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3