torsdag 21. mai 2009

Hateinnlegg.


I går tenkte jeg samme tanken, men bestemte meg for å la det ligge.
I dag, derimot, fikk jeg bekreftet at jeg virkelig, virkelig, virkelig (!) hater den kollektive transporten som er her. Er det SL bussruter eller Ruter AS, I don't care. Jeg har herved nok en gang lagt dem for hat, og irriterer meg grønn over de helvettes bussene! DETTE er et hateinnlegg!!!


I går skulle jeg på jobb. Da jeg lykkelig uvitende satt på bussen, kjente jeg plutselig at jeg ble skikkelig sinna. Bussen jeg skulle bytte til på Olavsgaard kjørte fra Olavsgaard ALTFOR tidlig, selvom bussjåføren SÅ at bussen min kom inn på olavsgaard da. HALLO?! Olavsgaard er et sted hvor bussene møtes fordi mennesker som meg skal bytte busser, så hvorfor ikke gjøre jobben sin?! Jeg kom forsent på jobb. Takk skal du faen meg ha, drittbussjåfør. Da jeg sto der tok jeg meg selv i å ta opp telefonen min, for å ringe et eller annet sted, for å kjefte ned en eller annen stakkar, som ikke har skyld i dette. Da innså jeg at jeg ikke har nr dit, så jeg lot være. Hehehe.

Idag igjen gikk jeg til bussen, og bussen sto der da jeg kom. Jeg var på vei over fotgjengerfeltet (som går over til bussholdplassen) og vinket som en gaaal, og takket Gud for at: Yey! han venter på meg! Jeg fikk til og med øyekontakt med bussjåføren og sto rett utenfor og ventet på at han skulle åpne døren for meg, da han KJØRTE. Ja, serisøt, han bare kjørte fra meg! Dette endte nok engang med en dritforbanna Christine som tok seg selv i å vise fingern til en buss. Jeg synes jeg hadde all rett til det, så jeg gjorde det igjen. Fy faen, for en drittsekk.

Så, du som kjørte 321 mot Oslo Bussterminal, og som kjørte ved Skjetten senteret kl. 13.23 i dag, FUCK DEG! Du burde ikke hatt jobb, du burde bodd på gata! Jeg har bare tre ord igjen å si deg, før jeg ikke skal bruke mer energi på deg (før jeg skal ringe og gjøre alt for at du mister jobben din) : BRENN I HELVETE.


Jeg er sikker på at det er mange som kjenner seg igjen her. Mange bussjåfører burde ta jobben sin mye mer seriøst, og om de ikke klarer å gjøre jobben sin, så burde de så absolutt skaffe seg en annen jobb.
Jeg kan seriøst kjenne det boble i meg, i skrivende stund!
Nå skal jeg ikke tenke mer på det, for nå kommer Maca til meg snart. Så blir det kaffe og kos i Lillestrøm, wii:D

Adios

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3