lørdag 23. mai 2009

I'm in love with a fairytale

Hello,hello.

Nå har jeg akkurat tatt meg seg i å sitte å dagdrømme om hva jeg skulle gjort hvis jeg og mamma hadde vunnet 30 millioner i lotto. Gud, så mye jeg skulle gjort da, altså! Da hadde jeg sluppet å bekymre meg for penger til russetiden, lappen, bil, sydenreiser, utdanning, leilighet, reininger, klær, what so ever. Da skulle jeg tatt med meg alle mine beste venner på en lang, lang, lang sydenferie, og spandert på alle. Da skulle jeg ha dratt til Afrika og jobbet som frivillig der i noen uker til neste år, som jeg drømmer om. Ja, utrolig nok, så koster det faktisk en del penger, og det er utrolig mye jeg er nødt til å spare til fra før av. Men God daaaamn, hvor herlig hadde ikke det vært? Da hadde til og med småsøsknene mine vært sikret for resten av livet.

Gud, vær så vær så vær så snill å la meg vinne i lotto en dag?(a) Den som ber, skal få, heter det. (Det står hvertfall det i bibelen! hehe.)

Endelig en lørdag jeg ikke jobber. Jeg har friiiii! Imorgen er det flydagen på Kjeller, bedre kjent som: den mest kaotiske dagen på McDonald's på Kjeller. Så denne lørdagen skal jeg bruke til å nyte friheten, og det deilige været. Ha en fin lørdagskveld! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!<3